تکنولوژی

اپل با عبرت‌گرفتن از فاجعه سیری، تغییر استراتژی می‌دهد؛ گزارش بلومبرگ

به‌نظر می‌رسد، اپل می‌خواهد رویکرد اطلاع‌رسانی زودهنگام درباره‌ی ویژگی‌های جدید را کنار بگذارد و ازاین‌پس، فقط قابلیت‌هایی را معرفی کند که در فاصله‌ای کوتاه از زمان رونمایی، آماده‌ی انتشار باشند.

تغییر مهم در استراتژی اپل، در گزارش جدید بلومبرگ، درباره‌ی چالش‌های این شرکت در حوزه‌ی هوش مصنوعی مطرح شده است.

یکی از دلایل تصمیم جدید، به تأخیر در انتشار نسخه‌ی پیشرفته‌ی سیری برمی‌گردد؛ نسخه‌ای که قرار است با اپل اینتلیجنس شخصی‌سازی شود. این ویژگی ابتدا در WWDC 2024 معرفی شد و اپل وعده داده بود تا طی یک سال آینده در دسترس قرار بگیرد. اما توسعه‌اش بیش از انتظار زمان برد.

اپل نتوانست وعده‌ی انتشار CarPlay نسل جدید در سال ۲۰۲۴ را عملی کند؛ قابلیتی که نخستین‌بار در WWDC 2022 معرفی شده بود. در نهایت، نسخه‌ی جدید با نام CarPlay Ultra هفته‌ی گذشته معرفی شد و فعلاً فقط در خودروهای لوکس استون مارتین در آمریکا و کانادا منتشر می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

تغییر در سیاست اطلاع‌رسانی اپل نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد ریسک‌ وعده‌های بلندمدت و نهایی‌نشده را کاهش دهد و فقط درباره‌ی محصولاتی صحبت کند که از نظر توسعه‌‌ی فنی و تجاری، به مرحله‌ی اجرا نزدیک شده‌اند؛ تصمیمی که می‌تواند در راستای بازسازی اعتماد کاربران و کاهش انتقادات نسبت به تأخیرهای مکرر اتخاذ شده باشد.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا