گردشگری

ثبت نزدیک به ٢۴ هزار تماس با سامانه سفر در ایام جنگ – رسانه ایگرام

به گزارش رسانه ایگرام به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، شهاب مالمیر سخنگو و مدیر روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: بر اساس گزارش‌ها در این بازه زمانی، بیشترین تماس‌ها مربوط به دریافت اطلاعات درباره اماکن اقامتی (۷۰۴۴ مورد)، اماکن گردشگری (۶۷۱۶ مورد)، اطلاعات راه‌ها (۲۸۶۶ مورد) و وضعیت آب‌وهوا (۲۸۰۲ مورد) بود و ٢٧۴ مورد تماس نیز برای درخواست خدمات امداد خودرو به ثبت رسیده است.

مالمیر با اشاره به ثبت ۵۲۶ شکایت از برخی خدمات سفر در سطح کشور بیان داشت: طبق داده‌های تحلیلی، در میان شکایات ثبت‌شده، اماکن اقامتی با ۲۴۸ مورد، دفاتر خدمات سفر با ۱۲۸ مورد و پایانه‌های مسافربری با ۹۰ مورد در صدر قرار دارند.

سخنگوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ادامه اظهار کرد: سامانه ملی سفر با شماره ۰۹۶۲۹ با هدف نظارت، پاسخ‌گویی و ارتقای سطح خدمات سفرهای داخلی، در تمام ایام سال به‌ویژه در بازه‌های پرتردد، به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد، به ارائه خدمات مشاوره‌ای، نظارتی و امدادی می‌پردازد.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا