راهاندازی سرویس بینش بازار در دیجیکالا ادز

به گزارش اقتصادآنلاین، دیجیکالا با دسترسی بینظیر به ۴۰ میلیون کاربر فعال، ۵/۵ میلیون بازدید روزانه، بیش از ۴۵۰ هزار فروشنده و بیش از ۲۰ هزار برند ایرانی، امکان ارائه دقیقترین بینشهای بازار را با روشهای ساختاریافته به کسبوکارها دارد و سرویس بینش بازار با تحلیل روزانه جستوجوها و رفتار کاربران و نظرسنجیهای انجام شده در دیجیکالا، نیازهای پنهان مشتریان را شناسایی میکند. این بینشها به تأمینکنندگان کمک میکند تا محصولات خود را مطابق با تقاضای بازار عرضه کنند که نتیجه آن افزایش رضایت مشتریان و رشد فروش برای فروشندگان است.
سرویس بینش بازار دیجیکالا ادز به کسبوکارها کمک میکند:
· نیازهای پنهان بازار با شناسایی کنند.
· استراتژیهای بازاریابی خود را براساس دادههای واقعی تنظیم کنند.
· محصولات جدید را با اطمینان بیشتری به بازار عرضه کنند
· تبلیغات هدفمند و مؤثرتری اجرا کنند.
· رضایت مشتریان را افزایش داده و وفاداری آنها را تقویت کنند.
این سرویس در سه دسته اصلی تحقیقات بازار، گزارشهای دادهمحور و گزارشهای آماده بازار ارائه میشود و امکان تصمیمگیریهای استراتژیک و اثربخش را برای کسبوکارها فراهم میکند.
تحقیقات بازار با تحلیل رفتارهای واقعی خرید (آنلاین و آفلاین) و گزارشهای دادهمحور با بهرهگیری از پروفایل و دادههای رفتار خرید کاربران ارائه میشوند و گزارشهای آماده بازار به صورت فصلی تصویری شفاف از وضعیت بازار و رفتار مصرفکننده، بینشهای ارزشمند و عملیاتی ارائه میدهند.
استفاده از دادههای واقعی، پشتیبانی تحلیلی و ارائه راهکارهای عملیاتی از طریق تیم متخصص دیجیکالا و ضمانت محرمانگی دادهها، از ویژگیهای سرویس بینش بازار دیجیکالا ادز است.
برندهایی که محصولات خود را در دیجیکالا عرضه میکنند یا قصد ورود به بازار دیجیتال ایران را دارند، از جمله مخاطبان اصلی این سرویس هستند و شرکتهای فعال در صنایع مختلف، از جمله لوازم الکترونیک، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، پوشاک و دیگر دستهبندیها میتوانند از خدمات این سرویس استفاده کنند.
کسبوکارها و برندهایی که علاقهمند به استفاده از این سرویس هستند، میتوانند از طریق ایمیل marketresearch@digikala.com با تیم دیجیکالا ادز در ارتباط باشند.