تکنولوژی

سرویس جدید گوگل احتمالا بزرگ‌ترین کابوس ردیت است

گوگل در کنفرانس I/O از ابزار جست‌وجوی جدیدی به نام AI Mode رونمایی کرد که با استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات را به‌صورت مستقیم و مکالمه‌محور در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این تحول می‌تواند باعث شود کاربران بدون نیاز به کلیک روی لینک‌ها، به محتوای مورد نظر خود از جمله مطالب ردیت دسترسی پیدا کنند.

به گزارش بیزنس‌اینسایدر، بخش بزرگی از رشد ردیت در سال گذشته ازطریق بازدیدکنندگان ناشناس حاصل شده است که از طریق گوگل به ردیت هدایت می‌شدند. با حضور AI Mode، این جریان ترافیکی در خطر است، زیرا کاربران دیگر نیازی به مراجعه‌ی مستقیم به ردیت احساس نخواهند کرد.

بانک Wells Fargo هشدار داد که ادغام گسترده‌تر قابلیت‌های هوش مصنوعی در جست‌وجوی گوگل، کاهش ترافیک ردیت را به‌دنبال خواهد داشت؛ موضوعی که باعث افت ۵ درصدی ارزش سهام این شرکت شده است. این اتفاق قبلاً نیز با تغییر الگوریتم‌های گوگل تکرار شده بود.

مقاله‌های مرتبط:

مدیران ردیت می‌گویند که هسته‌ی اصلی کسب‌وکار آن‌ها کاربران لاگین‌شده هستند که مستقیماً از پلتفرم استفاده می‌کنند. به‌گفته‌ی آن‌ها، مدت زمان حضور بالا و تعامل مداوم این کاربران، ردیت را از تهدیدهای موقتی نجات می‌دهد.

استیو هافمن، مدیرعامل ردیت باور دارد که حتی با قدرت گرفتن هوش مصنوعی، همچنان تقاضا برای دیدگاه‌های انسانی و گفت‌وگوهای واقعی پابرجا است. او ردیت را جایگزینی صادقانه برای پاسخ‌های استریل و خشک هوش مصنوعی می‌داند.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا