تکنولوژی

سهم بازار تلویزیون‌های اولد سامسونگ از سال ۲۰۲۲ هشت برابر شد

سامسونگ پس از یک دهه عدم فعالیت در بازار تلویزیون‌های OLED، در سال ۲۰۲۲ با مدل S95B دوباره به این حوزه برگشت. از آن زمان، کیفیت تلویزیون‌های اولد سامسونگ همواره بهبود پیدا کرده است.

سامسونگ به‌دنبال رقابت با ال‌جی در بازار تلویزیون‌های اولد، طی سه سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته؛ طبق اطلاعات Omdia، ال‌جی همچنان با سهم ۵۲٫۴ درصدی، برای دوازدهمین سال متوالی پیشتاز این بازار است؛ اما سهم بازار تلویزیون‌های اولد سامسونگ از ۳٫۱ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۲۲٫۵ درصد در سال گذشته رسید که رشدی هشت برابری را نشان می‌دهد.

سامسونگ انتظار دارد مدل پرچمدار S95F در سال ۲۰۲۵ با استقبال قابل توجهی از سوی مشتریان مواجه شود. این تلویزیون از پنل جدید QD-OLED، پوشش ضد انعکاس Glare Free، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و پردازنده‌ی NQ4 AI نسل سوم برخوردار است.

مقاله‌های مرتبط

طبق پیش‌بینی‌های Omdia، حجم عرضه‌ی تلویزیون‌های اولد در سال ۲۰۲۵ با رشد ۷٫۸ درصدی، به ۶٫۵۵ میلیون واحد خواهد رسید که بالاترین سطح بازار از دوران رونق سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا