اخبار

ورود پلیس فتا به تبلیغ عمل “تغییر رنگ چشم” و آمپول های لاغری

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتای فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تبلیغات آمپول‌های لاغری و عمل تغییر رنگ چشم در فضای مجازی اظهار کرد: پلیس فتا وقتی می‌تواند به یک موضوع تخصصی در فضای مجازی ورود کند که مرجع تخصصی مانند وزارت بهداشت اعلام کند یک محصول یا خدمت خاص غیرمجاز است.

وی افزود: به‌طور مثال، چندی پیش یکی از پزشکان گزارشی در مورد عمل تغییر رنگ چشم و آسیب‌های شدید آنها به چشم به پلیس فتا ارائه داد. با توجه به خطرناک بودن موضوع و بررسی‌هایی که از طریق وزارت بهداشت انجام شد، پلیس به این مسئله ورود و موضوع را به مرجع قضایی منعکس کرد.

سردار مجید ادامه داد: در مورد آمپول‌های لاغری، مکمل‌های خطرناک و داروهای غیرمجاز هم با توجه به گزارش‌های سازمان غذا و دارو بررسی‌های لازم انجام و گزارشات به مرجع قضایی ارسال شد؛ تشخیص غیرمجاز بودن این اقلام با مراجع تخصصی است و ما بعد از دریافت گزارش، اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در مواردی که گسترش زیادی در عرضه داروها یا اقلام غیربهداشتی مشاهده شود، طرح‌های ویژه‌ای با همکاری وزارت بهداشت اجرا می‌شود و پلیس نیز کنار سایر دستگاه‌ها نقش مؤثر ایفا می‌کند.

انتهای پیام/+

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا