کسب و کار

کارگاه آموزشی «مهندسی تبلیغات»

به گزارش اقتصادآنلاین، از مهم ترین موضوعاتی که در این کارگاه به آنها پرداخته می شود، می توان به مواردی چون: آشنایی با ۲۵ برند برتر جهان در سال ۲۰۲۵، تعریف بازاریابی و تبلیغات، معرفی جایگاه تبلیغات در آمیخته بازاریابی و آمیخته ترویج، تقسیم بندی انواع تبلیغات، معرفی مدل ۶W، مدل ۵M و مدل AIDAS، تبیین رویکرد‌های مهندسی تبلیغات، ویژگی‌های یک تبلیغ مؤثر، نکات کلیدی در مهندسی تبلیغات، نحوه نوشتن یک کمپین تبلیغاتی و معرفی نمونه کمپین‌های تبلیغاتی در ایران و جهان اشاره کرد.

تدریس این کارگاه با انتخاب انجمن مدیریت کسب و کار ایران بر عهده دکتر مجتبی مالکی، عضو هیئت علمی دانشگاه، مدیر اسبق روابط عمومی و تبلیغات بانک پارسیان و عضو هیئت‌مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران قرار داده شده است. 

انجمن مدیریت کسب و کار ایران، با حدود سه دهه فعالیت در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی مرتبط با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در راستای ارتقای دانش مدیریت و کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارهای ایرانی، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی آنلاین کرده است. این نهاد علمی در تلاش است با بهره‌گیری از اساتید خبره و با ارائه آخرین روش ها و دستاوردهای علمی و حرفه ای مطرح در حوزه های مرتبط با مدیریت کسب و کار، علاقه‌مندان را با موضوعات مرتبط آشنا و زمینه ارتقای مهارت‌های تخصصی فعالان اقتصادی را فراهم نماید.
لازم به توضیح است در راستای همکاری راهبردی انجمن مدیریت کسب و کار ایران با مجموعه خبری اقتصاد آنلاین و همچنین با توجه به اهمیت بهره برداری علاقه‌مندان و مخاطبان این مجموعه خبری، کد ویژه تخفیف ۳۰ درصدی eghtesadonline با ظرفیت محدود در نظر گرفته شده است. 
لینک ثبت نام به آدرس زیر:

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا