تکنولوژی

گوگل دیسکاور حالا شبکه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرد؛ اما به‌صورت آزمایشی

گوگل در حال آزمایش تغییری قابل‌ توجه در فید دیسکاور است؛ بخشی که سال‌ها به‌عنوان محلی برای مشاهده‌ی اخبار و محتوای پیشنهادی شناخته می‌شد. برخی کاربران گزارش داده‌اند که در این بخش، پست‌های شبکه‌های اجتماعی نیز ظاهر شده‌اند.

براساس تصاویری که مایکل براون منتشر کرده است، پست‌هایی از اینستاگرام، ایکس و ویدیوهای کوتاه یوتیوب در قالب یک نوار افقی در دیسکاور نمایش داده می‌شوند. این پست‌ها به‌صورت زمان‌محور مرتب شده‌اند و کاربران می‌توانند بین آن‌ها اسکرول افقی انجام دهند. با تغییر مذکور، گوگل شاید به‌سمت ارائه‌ی محتواهای به‌روز و لحظه‌ای، مشابه شبکه‌های اجتماعی حرکت کند.

قابلیت جدید دیسکاور فعلاً در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و هنوز برای همه‌ی کاربران در دسترس نیست. در نمونه‌ای از آزمایش، گوگل برای حساب کاربری سوندار پیچای در ایکس، بنری با عنوان Latest posts from Sundar Pichai نمایش می‌دهد که با لمس آن، اپلیکیشن یا نسخه‌ی موبایلی پلتفرم مقصد باز می‌شود.

مقاله‌های مرتبط

اولین‌بار نیست که گوگل از ویدیوهای یوتیوب در دیسکاور استفاده می‌کند، اما حضور شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام یا ایکس، تغییری مهم در رویکرد این بخش به‌حساب می‌آید. هنوز مشخص نیست آیا پلتفرم‌هایی مثل تردز، تیک‌تاک یا بلواسکای هم به ترکیب مذکور افزوده خواهند شد یا خیر.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا