تکنولوژی

سامسونگ هویت برند پنل‌های QD-OLED را تغییر داد

پنل‌های QD-OLED (نمایشگر اولد با لایه‌ی کوانتوم دات) یکی از پیشرفته‌ترین محصولات سامسونگ دیسپلی به شمار می‌روند که در تلویزیون‌های رده‌بالا و مانیتورهای گیمینگ به‌کار می‌رود؛ چه در محصولات سامسونگ الکترونیکس و چه در دستگاه‌های دیگر برندها.

سامسونگ هویت بصری پنل‌های QD-OLED خود را تغییر داد و اعلام کرد برند جدیدی معرفی می‌کند که نوآوری موجود در این تکنولوژی را بهتر بازتاب دهد.

سامسونگ قصد دارد هویت برند تازه، شامل لوگو جدید را به‌عنوان یک نشان تجاری ثبت کند. در لوگو جدید، حرف Q از QD-OLED با برجستگی ویژه‌ای طراحی شده است تا نماد این فناوری باشد.

رنگ آبی به‌کاررفته در طراحی، نمایانگر فناوری OLED آبی است و افکت گرادیانی رنگ‌ها در لوگو به طیف رنگی گسترده‌ی این نوع نمایشگرها اشاره دارد.

مقاله‌های مرتبط

فناوری QD-OLED سامسونگ دیسپلی اکنون وارد نسل چهارم شده؛ سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که پنل‌های جدیدش می‌توانند به روشنایی بیش از ۴۰۰۰ نیت برسند؛ عددی که نسبت‌ به نسل پیشین بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

سامسونگ دیسپلی برای اولین‌بار در اواخر ۲۰۲۱ از فناوری QD-OLED رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون، پنل مورد بحث در بیش از ۱۷۰ محصول از برندهای معتبر جهانی مانند سامسونگ الکترونیکس، دل، ام‌اس‌آی، سونی، ایسوس و اچ‌پی مورد استفاده قرار گرفته است.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا