تکنولوژی

هوش مصنوعی تبلیغات در نتفلیکس را متحول می‌کند

براساس اعلام نتفلیکس، این شرکت درحال کار روی نوع جدیدی از تبلیغات است که با استفاده از هوش مصنوعی به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد محصولاتشان را به سریال‌ها و فیلم‌ها پیوند بدهند. این شاید به برنامه‌ی Warner Bros برای تبدیل دارایی‌های معنوی خود به تبلیغات شبیه باشد، اما نتفلیکس نمونه‌ای نشان داد که تصویر محصولی روی پس‌زمینه‌ای الهام‌گرفته از یکی از سریال‌هایش مانند Stranger Things قرار گرفته بود.

در واقع، ممکن است کاربران در حین پخش عناوینی مثل Bridgerton یا Wednesday با تبلیغات تولید‌شده با هوش مصنوعی رو‌به‌رو شوند. این تبلیغ‌ها هنگام متوقف‌کردن موقتی پخش فیلم و سریال‌ها هم نمایش داده می‌شوند.

مقاله‌های مرتبط

برنامه‌‌ی دقیق نتفلیکس برای توسعه‌ی تبلیغات مبتنی‌بر هوش مصنوعی مشخص نیست، اما مقامات این پلتفرم می‌گویند سرعت پیشرفت این طرح سریع است. علاوه‌بر موارد گفته‌شده، اعلام شد که اشتراک تبلیغاتی نتفلیکس حالا ۹۴ میلیون کاربر دارد که بیش‌از دو برابرِ ۴۰ میلیون نفر سال گذشته محسوب می‌شود.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا