کسب و کار

بسته‌های پیشنهادی ایرانسل هوشمندتر شدند

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این بسته‌ها که پیش‌تر نیز به‌صورت شخصی‌سازی‌شده در دسترس کاربران قرار داشت، اکنون با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته‌تر و مدل‌های جدید هوش مصنوعی، دقیق‌تر از گذشته به تحلیل رفتار مصرفی کاربران می‌پردازند و بسته‌هایی متناسب با نیاز هر مشترک ارائه می‌دهند.

در به‌روزرسانی جدید، این بسته‌ها که با استفاده از فناوری تحلیل هوشمند داده، طراحی شده‌اند، بر پایه الگوی مصرف هر کاربر شامل میزان مصرف اینترنت، مدت زمان مکالمه، زمان استفاده از شبکه و سوابق خرید قبلی، به شکل اختصاصی به هر مشترک ارائه می‌شوند.

بسته‌های پیشنهادی ایرانسل، با تکیه بر تحلیل دقیق رفتار مصرفی کاربران، به‌گونه‌ای طراحی شده است که ضمن پاسخ‌گویی دقیق‌تر به نیازهای ارتباطی هر فرد، از نظر قیمت نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر از بسته‌های عمومی باشد.

این بسته‌ها شامل خدمات اینترنت همراه و یا مکالمه است و هدف از ارائه آن‌ها، فراهم کردن گزینه‌هایی متناسب با سبک زندگی و اولویت‌های ارتباطی هر کاربر است. ایرانسل با تمرکز بر هوشمندسازی خدمات و توسعه تجربه کاربرمحور، همواره در تلاش است تا خدماتی منطبق با نیازهای واقعی و روزمره مشترکان خود ارائه دهد.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل برای دسترسی به این بسته‌های اختصاصی می‌توانند به بخش «پیشنهادی» در انتهای صفحه اصلی سوپراپلیکیشن « ایرانسل‌من» مراجعه کنند. همچنین امکان فعال‌سازی این بسته‌ها از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۴۴۴۴* نیز فراهم شده است.

تیم تحریریه ایگرام

تیم تحریریه ایگرام با تجربه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در حوزه‌هایی مانند اقتصاد دیجیتال، فناوری، کسب‌وکار، گردشگری و هنر، محتوایی دقیق، به‌روز و قابل اعتماد تولید می‌کند. ما با همکاری کارشناسان سئو و رعایت اصول روزنامه‌نگاری مدرن، هزاران مقاله علمی و خبری منتشر کرده‌ایم تا نیازهای اطلاعاتی مخاطبان را به بهترین شکل پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا